Wszystkie pozycje: 4096

  1. Jacek Tomaszczyk: Angielsko-polski słownik informacji naukowej i bibliotekoznawstwa. Katowice: Uniwersytet Śląski, Studio Noa 2009, 213 s. ISBN 978-83-60071-22-9
    [Jacek Tomaszczyk: Angielsko-polski słownik informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (English-Polish dictionary of library information and science). Katowice: Uniwersytet Śląski, Studio Noa 2009, pp. 213. ISBN 978-83-60071-22-9]

    Przegląd Biblioteczny 2010, R. 78, z. 1, s. 111-113

  1. Jacek Wojciechowski: Biblioteczna wartość naddana. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego 2006, 138 s.
    [Jacek Wojciechowski: Biblioteczna wartość naddana (Library Added Value). Kraków 2006]

    Przegląd Biblioteczny 2006, R. 74, z. 4, s. 507-510

  1. Jacek Wojciechowski: Biblioteki w nowym otoczeniu. Warszawa: Wydaw. SBP, 2014, 333 s., [1], ISBN 978–83–64203–27–5
    [Jacek Wojciechowski: Biblioteki w nowym otoczeniu (Libraries in new environment). Warszawa: Wydaw. SBP, 2014, pp. 333, [1], ISBN 978–83–64203–27–5]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 1, s. 129-135

  1. Jadwiga Czarnecka (1914-2008)

    Przegląd Biblioteczny 2008, R. 76, z. 1, s. 189-192

  1. Jadwiga Majewska-Tronowicz (1931-2002)

    Przegląd Biblioteczny 2002, R. 70, z. 3, s. 267-268

  1. Jadwiga Piotrowska (1928-2016)

    Przegląd Biblioteczny 2016, R. 84, z. 2, s. 352-353

  1. Jadwiga Sadowska, Katarzyna Zimnoch: Jednodniówki na terenie województwa białostockiego i województw wschodnich (nowogródzkiego, poleskiego, wileńskiego, wołyńskiego) Drugiej Rzeczypospolitej. Białystok: Wydaw. Uniwersytetu w Białymstoku, 2017, 308 s. ISBN 978-83-7431-529-6
    [Jadwiga Sadowska, Katarzyna Zimnoch: Jednodniówki na terenie województwa białostockiego i województw wschodnich (nowogródzkiego, poleskiego, wileńskiego, wołyńskiego) Drugiej Rzeczypospolitej (One-Day Newspapers Published In the Following Provinces of Interwar Poland: Białostockie, Nowogródzkie, Poleskie, Wileńskie, Wołyńskie). Białystok: Wyd. Uniwersytetu w Białymstoku, 2017, pp. 308]

    Przegląd Biblioteczny 2018, R. 86, z. 3, s. 436-442

  1. Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa - opis przypadku
    [Jagiellonian Digital Library]

    Biblioteki cyfrowe : praca zbiorowa, redakcja Małgorzata Janiak, Monika Krakowska i Maria Próchnicka, Warszawa 2012, s. 15-65 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 135)

  1. Jak do tego doszło? Geneza katalogu NUKAT
    [How did it begin? Origins of NUKAT]

    Przegląd Biblioteczny 2004, R. 72, z. 3-4, s. 111-119

  1. Jak komputeryzować bibliotekę
    Poradnik

  1. Jak korzystać z Web 2.0 w każdej bibliotece?

    Wykaz skrótów użytych w pracyWstępRozdział 1. Koncepcja Internetu Drugiej Generacji1.1 Powstanie i rozwój sieci Internet oraz narodziny Web 2.01.2 Charakterystyka zjawiska Internetu Drugiej Generacji oraz pojęcia z nim związane1.2.1 Zjawisko

  1. Jak nas oceniają użytkownicy? Badanie satysfakcji użytkowników bibliotek systemu biblioteczno-informacyjnego Politechniki Warszawskiej
    [How Are We Received by the Library Users? Researching the Satisfaction of the Users of the Library and Information System of Warsaw University of Technology]

    Przegląd Biblioteczny 2016, R. 84, z. 3, s. 407-424

  1. Jak pomagać bibliotekom?
    Dylematy czasu przemian

  1. Jakiej pomocy oczekują bibliotekarze wiejscy od wojewódzkiej biblioteki publicznej?
    [Rural librarians: what kind of help do they await from the voivodeship library?]

    Czytelnictwo i biblioteki na wsi - obraz współczesny i tendencje : materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, Poznań, 3-5 listopada 1996 r. : III Forum SBP' 96, redakcja Mieczysław Szyszko, Warszawa 1996, s. 2

  1. Jakość bibliotek obsługujących osoby z niepełnosprawnością – przegląd instrumentów badawczych
    [Quality of Libraries Serving People with Disabilities: An Overview of Research Tools]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 3, s. 410-419

  1. Jakość usług bibliotecznych
    Badanie metodą SERVQUAL

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 73   WSTĘPPrzypisyRozdział 1. JAKOŚĆ USŁUG BIBLIOTECZNYCH1.1. Pojęcie jakości1.2. Nowe trendy w zarządzaniu a praktyka bibliotekarska1.3. Usługi i ich jakość1.4. Jakość usług bibliotecznych1.4.1. K

  1. Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym

  1. Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu
    [The world is changing - or quality of past and present library services in the University Library in Poznań]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 155-163 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Jakość usług Biblioteki Medycznej Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy oraz Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w opinii użytkowników. Analiza porównawcza w świetle badań
    [The Quality of Services Provided by the Medical Library of Collegium Medicum of Torun University in Bydgoszcz and the Main Library of Bialystok Medical University. The Comparative Analysis in View of the Research]

    Przegląd Biblioteczny 2012, R. 80, z. 2, s. 181-194

  1. Jakość w pracy biblioteki szkolnej
    [Quality in the school library]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 42-75

Strona 76 z 205