Publikacje oznaczone tematem:

Badanie jakości usług

  1. Badanie jakości i profilowanie usług biblioteczno-informacyjnych w informacyjnym modelu naukowej biblioteki technicznej
    [Studying quality and profiling library and information services in an information model of a special technological library]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 87-95 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek
    [The study of the users’ needs and satisfaction. A professional ethic’s influence on library services]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 78-86 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Biblioteka szkolna dzisiaj

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 128 WSTĘPRozdział ITENDENCJE W ROZWOJU WSPÓŁCZESNYCH BIBLIOTEK SZKOLNYCHRozdział IIBIBLIOTEKI SZKOLNE W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJRozdział IIIORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE I NARODOWE DZIAŁAJĄCE NA RZECZ BIBLI

  1. Jakość usług bibliotecznych
    Badanie metodą SERVQUAL

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 73   WSTĘPPrzypisyRozdział 1. JAKOŚĆ USŁUG BIBLIOTECZNYCH1.1. Pojęcie jakości1.2. Nowe trendy w zarządzaniu a praktyka bibliotekarska1.3. Usługi i ich jakość1.4. Jakość usług bibliotecznych1.4.1. K

  1. Ocena wpływu usług biblioteczno-informacyjnych na środowisko społeczne w badaniach jakości bibliotek
    [Evaluation of library and information services’ influence in library quality studies]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 13-22 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Problem jakości usług bibliotecznych i informacyjnych w światowym piśmiennictwie bibliotekoznawczym
    [The problems of library and information services quality in the library literature worldwide]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 4, s. 281-289

  1. Przegląd metod i narzędzi do pomiaru jakości usług bibliotecznych w oparciu o biblioteki akademickie
    [The review of methods and tools of library services quality measurement being used in academic libraries]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 67-77 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Standardy oceny bibliotek akademickich

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 127 WSTĘP 1. LITERATURA DOTYCZĄCA STATYSTYKI BIBLIOTECZNEJ. RYS HISTORYCZNY1.1. Statystyka biblioteczna w służbie zarządzania biblioteką1.2. IFLA jako źródło informacji o standardach oceny biblioteki1.3.

  1. Zarządzanie wiedzą w procesie kształtowania relacji z użytkownikiem bibliotek
    [Knowledge Management in the Process of Shaping Relationships with Library Users]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 2, s. 219-227