Wszystkie pozycje: 4096

  1. Renata Frączek (2017). Upowszechnianie wyników badań naukowych w międzynarodowych bazach danych. Analiza bibliometryczna na przykładzie nauk technicznych ze szczególnym uwzględnieniem elektrotechniki. Katowice: Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, ss. 648. ISBN 978-83-226-3062-4
    [Renata Frączek (2017). Upowszechnianie wyników badań naukowych w międzynarodowych bazach danych. Analiza bibliometryczna na przykładzie nauk technicznych ze szczególnym uwzględnieniem elektrotechniki (The Dissemination of Scientific Research Results in International Databases. A Bibliometric Analysis Based on the Example of Technical Sciences with Special Regard to Electrotechnics). Katowice: Wyd

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2018, nr 2 (112), s. 112-114

  1. Reorganizacja uczelni wyższych a sytuacja biblioteki głównej
    [Re-organising of high Schools and its impact on the University Main Library]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 1-2, s. 77-84

  1. Repertuar jako kategoria badawcza w polskiej nauce o książce
    [Repertory as research category in polish book studies]

    Nauka o książce, bibliotece i informacji we współczesnym świecie / redakcja Marianna Banacka, Warszawa 2003, s. 90-101 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 67)

  1. Repozytorium Uniwersytetu Warszawskiego. Trudna droga ku otwartości w nauce
    [University of Warsaw Repository - Difficult Way to Open Access in Science]

    Nauka o informacji w okresie zmian : koncepcje, metody, badania, praktyki, redakcja Barbara Sosińska-Kalata, Warszawa 2014, s. 181-192 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 154)

  1. Reprezentacja wiedzy w systemie informacyjno-wyszukiwawczym
    Zagadnienia relewancji

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 26

  1. Requiem dla MAK-a
    [Requiem for MAK library system]

    Przegląd Biblioteczny 2008, R. 76, z. 4, s. 669-674

  1. RERO: from a union catalogue to a collaborative network
    [RERO: od katalogu centralnego do sieci współpracy]

    Rola katalogu centralnego NUKAT w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy w Polsce : praca zbiorowa, redakcja Maria Burchard, Kamila Grzędzińska i Agnieszka Kasprzyk, Warszawa 2010, s. 50-56 (Nauka, Dydaktyko, Praktyka ; 122)

  1. Research Data: Management and Opening. Polish and European Perspectives
    [Dane badawcze: zarządzanie i otwieranie. Perspektywy polskie i europejskie]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2019, nr 1a (113a), s. 46-56

  1. Research Information Management in the Context of Open Science
    [Zarządzanie informacją o nauce w kontekście otwartej nauki]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2019, nr 1a (113a), s. 37-45

  1. Research libraries in poland in search of identity
    [Biblioteki naukowe w Polsce w poszukiwaniu tożsamości]

    Przegląd Biblioteczny 2012, z. specjalny, s. 32-58

  1. Resource Description and Access jako element Sieci Semantycznej
    [Description and Access as an Element of Semantic Web]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 1, s. 73-90

  1. Retrospektywny indeks cytowań w humanistyce. Koncepcja, metoda, zastosowanie
    [Retrospective Citation Index in Humanities. Concept, Method, Applications]

    Przegląd Biblioteczny 2011, R. 79, z. 4, s. 466-486

  1. Rezygnacja Biblioteki Narodowej ze współpracy z NUKAT i organizacja pracy Zakładu Przewodnika Bibliograficznego Instytutu Bibliograficznego
    [Withdrawal of the National Library of Poland from shared cataloging in NUKAT union catalog and the organization of work in the National Bibhography Division of Instytut Bibhograficzny (Polish Bibhographic Institute)]

    Przegląd Biblioteczny 2008, R. 76, z. 2, s. 295-301

  1. Rola bibliotekarzy w nauczaniu umiejętności informacyjnych gimnazjalistów. Wybrane zagadnienia
    [The Role of Librarians in Teaching Information Literacy to Middle School Pupils - Selected Issues]

    Przegląd Biblioteczny 2010, R. 78, z. 1, s. 58-71

  1. Rola biblioteki szkolnej w rozwijaniu kompetencji czytelniczych uczniów niesłyszących
    [The role of school library in developing reading competencies of deaf students]

    W kręgu kultury czytelniczej dzieci i młodzieży, redakcja Mariola Antczak, Agata Walczak-Niewiadomska, Warszawa ; Łódź 2015, s. 23-50 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 163)

  1. Rola Biblioteki Uniwersytetu Śląskiego w udostępnianiu zasobów CKHW NUKAT bibliotekom użytkujących system biblioteczny Prolib
    [The role of Silesia University Library in making NUKAT resources available to libraries using Prolib integrated system]

    Rola katalogu centralnego NUKAT w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy w Polsce : praca zbiorowa, redakcja Maria Burchard, Kamila Grzędzińska i Agnieszka Kasprzyk, Warszawa 2010, s. 197-202 (Nauka, Dydaktyko, Praktyka ; 122)

  1. Rola Centralnej Kartoteki Haseł Wzorcowych
    [Importance of Union Authority File]

    Przegląd Biblioteczny 1999, R. 67, z. 3, s. 149-155

  1. Rola edukacyjna autorskiej książki artystycznej dla studentów kierunku informacja naukowa i bibliotekoznawstwo
    [Educational role of artistic books for students of library and information science]

    Książka, biblioteka, informacja w kręgu kultury i edukacji : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert i Dorota Grabowska, Warszawa 2008, s. 38-47 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 104)

  1. Rola i zadania sztuki teatru we współczesnej edukacji i kulturze nie tylko bibliotecznej
    [The role nad mission of the theatre in contemporary education and culture not only in the library]

    Biblioteka i informacja w aktywizacji regionalnej : praca zbiorowa, redakcja Dorota Grabowska i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2012, s. 29-46 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 132)

  1. Rola inteligencji emocjonalnej w działalności informacyjno-bibliotecznej
    [Not only intellect, I.E. The role of emotional intelligence in library and information services]

    Zarządzanie kadrami w bibliotece : praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2008, s. 20-29 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 97)

Strona 174 z 205