Wszystkie pozycje: 4096

  1. Narzędzia kontroli jakości w działalności biblioteki akademickiej. Czy filozofia kaizen ma zastosowanie w bibliotece akademickiej uczelni pedagogicznej?
    [Quality control tools in an academic library. Can the kaizen philosophy be applied in a pedagogic university library?]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 41-50 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Narzędzia kontroli zasobu słów kluczowych w bibliograficzno-abstraktowych bazach Oddziału Informacji Naukowej Biblioteki Głównej Akademii Ekonomicznej w Krakowie
    [Key-word control tools in annotated bibliographical produced by the Information Services Department (Main Library). At the Cracow University of Economics]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2005, nr 2 (86), s. 57-66

  1. Narzędzia projektantów produktów cyfrowych
    [Tools for Digital Product Designers]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2020, nr 2 (116), s. 96-113

  1. Narzędzia wyszukiwania treściowego w spisach bibliograficznych
    [The tools of content searching in bibliographic lists]

    Bibliografia : teoria, praktyka, dydaktyka : praca zbiorowa, redakcja Jadwiga Woźniak-Kasperek i Mikołaj Ochmański, Warszawa 2009, s. 223-232 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 106)

  1. Narzędzie Ewaluacji Serwisów Internetowych o Zdrowiu – wstępna faza konstrukcji oraz charakterystyka trudności metodologicznych związanych z tworzeniem instrumentu do oceny jakości internetowych zasobów informacji o tematyce zdrowotnej
    [Evaluation Tool for Health Information Websites - a Pilot Study and Characteristics of Methodological Difficulties Associated with the Development of a Tool for the Quality Assessment of Health Information Websites]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2014, nr 2 (104), s. 110-134

  1. Nasza przyszłość: biblioteka elektroniczna czy biblioteka cyfrowa?
    [Our future: electronic library or digital library]

    Przegląd Biblioteczny 1997, R. 65, z. 2-3, s. 203-210

  1. Nauczanie akademickie na rzecz komputeryzacji bibliotek
    [Academic education for library automation]

    Komputery w bibliotekach - Polska '94 : I Forum SBP '94 : materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, Chorzów 10-12.06.1994, redakcja Janusz Nowicki, Warszawa 1994, s. 180-186 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 9)

  1. Nauczanie kompetencji informacyjnych na przykładzie praktyk stosowanych w Docklands Library University of East London
    [Teaching information literacy. Case study of internship in the Docklands Library University of East London]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2012, nr 2 (100), s. 66-77

  1. Nauka o architekturze informacji: koncepcja dyscypliny naukowej
    [Information Architecture as a Science: The Concept of a Scientific Discipline]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2021, nr 1 (117), s. 7-28

  1. Nauka o informacji w okresie zmian
    Koncepcje, metody, badania, praktyki

    Wstęp Część I: Teoretyczne i metodologiczne aspekty nauki o informacji Widad Mustafa El Hadi, Digital Cultures and Universality in Knowledge Organization (KO) Barbara Sosińska-Kalata, Kierunki rozwoju teorii organizacji i klasyfikacji wiedz

  1. Nauka o informacji, bibliotece i komunikacji społecznej - dlaczego wspólnie? (Niektóre aspekty terminologiczne)
    [Information science, library science and social communication - why together? (Selected aspects of terminology)]

    Przegląd Biblioteczny 2003, R. 71, z. 1-2, s. 93-105

  1. Nauka o informacji. Problemy i metody nauki o informacji. Studia i szkice pod red. Mirosława Górnego i Piotra Nowaka. Poznań: Wydaw. Sorus 1998, 163 s.

    Przegląd Biblioteczny 1999, R. 67, z. 1-2, s. XXXX

  1. Nauka o książce
    Antologia tekstów

    Dariusz KuźminaWPROWADZENIEDariusz KuźminaBIBLIOLOGIAAgnieszka Pakuła, Adrianna JastrzębskaRĘKOPISAnna Janus, Anna Piekarska, Aneta LaskowskaTECHNIKI DRUKUNatalia Sawicka, Anna HornowskaPAPIERMagdalena Szymańska, Anna WiśniewskaFORMATKarolina

  1. Nauka o książce, bibliotece i informacji we współczesnym świecie

    Marcin DrzewieckiPRZEDMOWA Krzysztof MigońKULTURA KSIĄŻKI. PROGRAM DLA BIBLIOLOGII I POTRZEBA DLA STUDIÓW BIBLIOTEKOZNAWCZYCH Michał JagiełłoBIBLIOTEKA NARODOWA, CZYLI DOM OTWARTEJ POLSKOŚCI Konrad R. FiałkowskiWSPÓŁKSZTAŁTOWANIE ŚWIADOM

  1. Nauka-dydaktyka-praktyka w bibliotekarstwie
    [Science-Teaching-Practice in Librarianship]

    Przegląd Biblioteczny 2008, R. 76, z. 1, s. 67-78

  1. Naukowe biblioteki lubelskie a NUKAT
    [NUKAT and research libraries in Lublin]

    Rola katalogu centralnego NUKAT w kształtowaniu społeczeństwa wiedzy w Polsce : praca zbiorowa, redakcja Maria Burchard, Kamila Grzędzińska i Agnieszka Kasprzyk, Warszawa 2010, s. 165-176 (Nauka, Dydaktyko, Praktyka ; 122)

  1. Naukowe czasopisma turystyczne w Polsce w latach 1990-2007
    [Tourist research journals in Poland in 1990-2007]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2009, nr 1 (93), s. 33-47

  1. Nawigacja fasetowa w polskich bibliotekach naukowych
    [Faceted navigation in polish research libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 2, s. 141-162

  1. Nawyki czytelnicze w Gruzji. Wyniki ankiety na temat czytelnictwa przeprowadzonej w grudniu 2012; Nawyki czytelnicze w Armenii. Wyniki ankiety na temat czytelnictwa przeprowadzonej w 2012 r.; Czytelnictwo na Ukrainie. Wyniki ankiety na temat czytelnictwa przeprowadzonej w latach 2013-2014
    Reading Habits in Armenia. Results of a survey on readership carried out in December 2012; Reading Habits in Georgia. Results of a survey on reader ship carried out in 2012; Reading in Ukraine. Results of the Study of Reading Habits and Attitudes towards Reading carried out in 2013-2014

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 3, s. 463-465

  1. Nazwy własne jako źródło wiedzy o swojej „małej ojczyźnie”
    [Proper names as a source of information about one’s „small home”]

    Biblioteka i informacja w aktywizacji regionalnej : praca zbiorowa, redakcja Dorota Grabowska i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2012, s. 67-91 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 132)

Strona 100 z 205