Publikacje oznaczone tematem:

Marketing

  1. Analiza wizualna układów kompozycyjnych okładek książek metodą „eye trackingu”
    [Visual Analysis of Book Cover Layouts by Means of Eye-Tracking]

    Przegląd Biblioteczny 2018, R. 86, z. 3, s. 403-422

  1. Beata Żołędowska-Król: Wizerunek biblioteki publicznej. Katowice: Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2006, 128 s. ISBN 83-226-15337
    [Beata Żołędowska-Król: Wizerunek biblioteki publicznej (The Image of Public Library). Katowice: Wydaw. Uniwersytetu Śląskiego, 2006, pp. 128. ISBN 83-226-15337]

    Przegląd Biblioteczny 2007, R. 75, z. 2, s. 284-285

  1. Biblioteki publiczne w służbie społeczności lokalnej
    [Public library in the service of the local community]

    Biblioteka w społeczności lokalnej : materiały z sympozjum, redakcja Stanisław Krzywicki i Joanna Pasztaleniec-Jarzyńska. - Warszawa 1993, s. 56-62 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 6)

  1. Cechy kształtujące wizerunek bibliotek naukowych w Internecie
    [Features shaping the Internet image of research Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2007, R. 75, z. 1, s. 29-41

  1. Efektywny marketing SEO witryny bibliotecznej w wyszukiwarkach
    [Effective SEO Marketing of Library Websites]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 2, s. 229-238

  1. Internetowa przestrzeń informacyjna wokół polskiej edycji „Nieznanych przygód Mikołajka”
    [Internet information space of the polish edition of “Histoires inédites du Petit Nicolas”]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2010, nr 1 (95), s. 71-83

  1. Jakość w pracy biblioteki szkolnej
    [Quality in the school library]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 42-75

  1. M. Wojciechowska, J. Kamińska, B. Żołędowska-Król, przy współudziale B. Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne SBP, 2019
    [M. Wojciechowska, J. Kamińska, B. Żołędowska-Król, przy współudziale B. Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie (Lexicon of management and marketing in library studies). Warszawa: Wyd. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 4, s. 513-522

  1. Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, przy współudz. Bożeny Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wyd. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019, 292 s.
    [Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, co-authored by Bożena Jaskowska: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie (Lexicon of management and marketing in librarianship). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019, pp. 292 s]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 2, s. 237-239

  1. Marketing a amerykańska biblioteka publiczna
    [The marketing of American public libraries]

    Biblioteka w społeczności lokalnej : materiały z sympozjum, redakcja Stanisław Krzywicki i Joanna Pasztaleniec-Jarzyńska. - Warszawa 1993, s. 91-97 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 6)

  1. Marketing w bibliotece

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 4

  1. Marketing w bibliotece a kompleksowe zarządzanie jakością usług bibliotecznych
    [Library marketing and Total Quality Management in libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2001, R. 69, z. 4, s. 347-355

  1. Perception of Librarians on the Use of Mobile Technologies in Meeting Information Needs of University Library Patrons
    [Technologie mobilne w zaspokajaniu potrzeb informacyjnych użytkowników bibliotek akademickich z punktu widzenia bibliotekarza]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 4, s. 537-549

  1. Promocja książki dziecięcej
    Podręcznik akademicki

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 42

  1. The Implementation of Online Training for Library Employees as an Activity Increasing Competencies in the Promotion of Culture on the Internet
    [Realizacja szkoleń online dla pracowników bibliotek jako działanie podnoszące kompetencje w promocji kultury w Internecie]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. specjalny, s. 138-150

  1. TikTok jako instrument komunikacji marketingowej bibliotek
    [TikTok as Means of Marketing Communication for Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 4, s. 521-544      

  1. Usługi bibliotek akademickich a marketing
    [Academic library services and marketing]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 3, s. 159-164