Publikacje oznaczone tematem:

Zarządzanie jakością

  1. Etyczne aspekty zastosowania TQM w bibliotekach
    [Ethical aspects of TQM application in libraries]

    Zarządzanie kadrami w bibliotece : praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2008, s. 20-29 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 97)

  1. Koncepcja biblioteki jako „uczącej się” organizacji
    [Concept of the library as a learning organisation]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 1999, nr 2 (74), s. 80-87

  1. Koncepcje zarządzania jakością w bibliotekach polskich. Stan obecny i kierunki badań (studia literaturowe)
    [The concepts of quality management in Polish libraries. Current status and research trends (literature reviews)]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 205-214 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Marketing w bibliotece a kompleksowe zarządzanie jakością usług bibliotecznych
    [Library marketing and Total Quality Management in libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2001, R. 69, z. 4, s. 347-355

  1. Model systemu zarządzania jakością w sieci bibliotek publicznych województwa zachodniopomorskiego a propozycje standardów pracy bibliotek publicznych
    [The model of quality management system for the public libraries’ network in Zachodniopomorskie Province vs. proposed standards for public libraries]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 128-135 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Problem jakości usług bibliotecznych i informacyjnych w światowym piśmiennictwie bibliotekoznawczym
    [The problems of library and information services quality in the library literature worldwide]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 4, s. 281-289

  1. Przegląd metod i narzędzi do pomiaru jakości usług bibliotecznych w oparciu o biblioteki akademickie
    [The review of methods and tools of library services quality measurement being used in academic libraries]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 67-77 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Zastosowanie ośmiu zasad zarządzania jakością w bibliotece wydziałowej Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego
    [The 8 rules of quality management in the Faculty Library of the Faculty of Management and Social Communication, Jagiellonian University in Kraków]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 31-40 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Związki zarządzania jakością z zarządzaniem wiedzą i ich wpływ na role bibliotekarzy
    [Relationships between quality management and knowledge management and their influence on librarians’ professional roles]

    Przegląd Biblioteczny 2005, R. 73, z. 1, s. 30-39