Publikacje oznaczone tematem:

Jakość bibliotek

  1. Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek
    [The study of the users’ needs and satisfaction. A professional ethic’s influence on library services]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 78-86 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Jakość bibliotek obsługujących osoby z niepełnosprawnością – przegląd instrumentów badawczych
    [Quality of Libraries Serving People with Disabilities: An Overview of Research Tools]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 3, s. 410-419

  1. Jakość w pracy biblioteki szkolnej
    [Quality in the school library]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 42-75

  1. Ocena skuteczności działalności bibliotek
    [Evaluation of library effectiveness]

    Przegląd Biblioteczny 2006, R. 74, z. 3, s. 319-335

  1. Ocena wpływu usług biblioteczno-informacyjnych na środowisko społeczne w badaniach jakości bibliotek
    [Evaluation of library and information services’ influence in library quality studies]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 13-22 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Od statystyki do ewaluacji bibliotek
    [From statistics to library evaluation]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2010, nr 1 (95), s. 15-40

  1. Przegląd metod i narzędzi do pomiaru jakości usług bibliotecznych w oparciu o biblioteki akademickie
    [The review of methods and tools of library services quality measurement being used in academic libraries]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 67-77 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Wartości organizacyjne w kulturze jakości
    [Organizational values in a quality culture]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 167-174 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)