Publikacje autora:

Maja Wojciechowska

  1. Indywidualny kapitał społeczny i aktywność społeczna kadry kierowniczej bibliotek. Przegląd wyników badań z dwudziestu krajów świata
    [Individual Social Capital and Social Activity of Library Managers. Reviewing the Results of Research Conducted in Twenty Countries]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 4, s. 445-460

  1. Jolanta Laskowska: Ruch wydawniczy w Trójmieście po II wojnie światowej (1945-1989). Gdańsk: Wydaw. Uniwersytetu Gdańskiego, 2009. 276 s. ISBN 978-83-7326-626-1
    [Jolanta Laskowska: Ruch wydawniczy w Trójmieście po II wojnie światowej (1945-1989) (Publishers and publishing in Tri-City after World War II (1945-1989)). Gdańsk: Wydaw. Uniwersytetu Gdańskiego, 2009. pp. 276. ISBN 978-83-7326-626-1]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 4, s. 540-542

  1. Marketing szeptany - instrument propagandy współczesnych bibliotek?
    [Whispered marketing - propaganda instrument of modern libraries?]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 398-405 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Ocena skuteczności działalności bibliotek
    [Evaluation of library effectiveness]

    Przegląd Biblioteczny 2006, R. 74, z. 3, s. 319-335

  1. Organizacja czasu wolnego młodzieży szkolnej w kontekście kompetencji czytelniczych i kontaktu z literaturą
    [A school youth’s free time vs. reading competencies and reading literature]

    Czas przemian – czas wyzwań : rola bibliotek i ośrodków informacji w procesie kształtowania kompetencji współczesnego człowieka : praca zbiorowa, redakcja Justyna Jasiewicz i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2014, s. 234-242 (Nauka, Dydakt

  1. Wartości etyczne w wybranych aspektach zarządzania i organizacji bibliotek
    [Ethical values in selected aspects of library organization and management ]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 175-184 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Zarządzanie wiedzą i informacją w placówkach bibliotecznych i ośrodkach informacji
    [Knowledge and information management in libraries and information centres]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2006, nr 1 (87), s. 42-50

  1. Zarządzanie zmianami w bibliotece

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 83   Wstęp  Rozdział 1. Skuteczność działalności biblioteki1.1. Pojęcie skuteczności działalności biblioteki jako organizacji non profit1.2. Czynniki wpływające na skuteczność działalności bibli

  1. Zespoły zadaniowe i heurystyczne metody rozwiązywania problemów
    [Task teams and heuristic methods of problem solving]

    Zarządzanie kadrami w bibliotece : praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2008, s. 20-29 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 97)