Publikacje oznaczone tematem:

Promocja

  1. Bibliotekarstwo agregacyjne
    [Aggregative Librarianship]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 2, s. 149-171

  1. Descriptio urbis Stetinensis Paula Friedeborna jako przykład XVII-wiecznego wydawnictwa promującego miasto
    [Descriptio urbis Stetinensis of Paul Friedeborn as an example of a city promotion publication of the 17th century]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 75-81 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Formy promocji książki w katolickich czasopismach społeczno-kulturalnych 1. połowy XX wieku w Polsce
    [Forms of book promotion in social-cultural catholic periodicals in the first half of 20th century in Poland]

    Oblicza współczesnej bibliologii : konteksty i transgresje / redakcja Grzegorz Czapnik, Zbigniew Gruszka, Jacek Ladorucki, Warszawa–Łódź 2014, s. 215-232 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 151)

  1. Idee i rzeczywistość: bibliotekarstwo pragmatyczne

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 54

  1. Interaktywne narzędzia internetowe w promocji wizerunku bibliotek publicznych
    [Internet interactive tools promoting the image of public libraries]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2009, nr 1 (93), s. 53-70

  1. Jakość w pracy biblioteki szkolnej
    [Quality in the school library]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 42-75

  1. Laus Urbium. Propagandowa funkcja tekstów zawartych w obrębie ramy wydawniczej
    [Laus Urbium. A propaganda function of texts within an editing framework]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 69-74 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Marketing szeptany - instrument propagandy współczesnych bibliotek?
    [Whispered marketing - propaganda instrument of modern libraries?]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 398-405 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Obszary wiedzy o bibliotekarstwie

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 178 1. WPROWADZENIE 2. KOMUNIKACJA PUBLICZNA istota (s. 11) – przebieg (s. 11) – odbiór (s. 11) – tworzenie znaczeń (s. 12) – publiczność – (s. 13) – mnogość komunikacji (s. 13) – koegzystenc

  1. Polskie kalendarze z II połowy XVIII wieku jako przykład druków upowszechniających idee i ideały oświecenia w staropolskim systemie komunikacji
    [Polish calendars of the second part of the 18th century as an example of printings promoting the Enlightenment ideas and ideals in the Old Polish communication system]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 82-92 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Promocja działalności bibliotek w prasie fachowej dla bibliotekarzy w PRL od 1956 r.
    [Promotion of libraries’ activity in professional library journals in the PRP since 1956]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 387-397 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Promocja książki dziecięcej
    Podręcznik akademicki

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 42

  1. Propagandowe funkcje ilustracji książkowej w XIX w. w Polsce i poza jej granicami
    [Propaganda functions of book illustrations in the 19th century in Poland and abroad]

    Bibliologia polityczna : praca zbiorowa, redakcja Dariusz Kuźmina, Warszawa 2011, s. 132-141 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 124)

  1. Świat książki Łodzi powojennej. Początek czy kontynuacja?
    [The world of books in the post-war Lodz. The beginning or continuation]

    Oblicza współczesnej bibliologii : konteksty i transgresje / redakcja Grzegorz Czapnik, Zbigniew Gruszka, Jacek Ladorucki, Warszawa–Łódź 2014, s. 235-255 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 151)

  1. TikTok jako instrument komunikacji marketingowej bibliotek
    [TikTok as Means of Marketing Communication for Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 4, s. 521-544      

  1. Usługi bibliotek akademickich a marketing
    [Academic library services and marketing]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 3, s. 159-164