Publikacje oznaczone tematem:

Jakość usług

  1. Jakość usług bibliotecznych
    Badanie metodą SERVQUAL

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 73   WSTĘPPrzypisyRozdział 1. JAKOŚĆ USŁUG BIBLIOTECZNYCH1.1. Pojęcie jakości1.2. Nowe trendy w zarządzaniu a praktyka bibliotekarska1.3. Usługi i ich jakość1.4. Jakość usług bibliotecznych1.4.1. K

  1. Jakość usług Biblioteki Medycznej Collegium Medicum UMK w Bydgoszczy oraz Biblioteki Głównej Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku w opinii użytkowników. Analiza porównawcza w świetle badań
    [The Quality of Services Provided by the Medical Library of Collegium Medicum of Torun University in Bydgoszcz and the Main Library of Bialystok Medical University. The Comparative Analysis in View of the Research]

    Przegląd Biblioteczny 2012, R. 80, z. 2, s. 181-194

  1. Kilka uwag o usługach bibliotecznych
    [Library bibliographic services - observations in the context of a modern quality approach]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 197-204 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Marketing w bibliotece a kompleksowe zarządzanie jakością usług bibliotecznych
    [Library marketing and Total Quality Management in libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2001, R. 69, z. 4, s. 347-355

  1. Problem jakości usług bibliotecznych i informacyjnych w światowym piśmiennictwie bibliotekoznawczym
    [The problems of library and information services quality in the library literature worldwide]

    Przegląd Biblioteczny 2000, R. 68, z. 4, s. 281-289

  1. Satysfakcja klienta jako kluczowy czynnik sukcesu bibliotek. Działania Biblioteki Centralnej Forschungszentrum Jiilich na rzecz użytkowników
    [Customer Satisfaction as the Library to Success Steps Taken by Forschungszentrum Jiilich Central Library to the Benefit of Its Patrons]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 1, s. 5-15

  1. Zarządzanie wiedzą w procesie kształtowania relacji z użytkownikiem bibliotek
    [Knowledge Management in the Process of Shaping Relationships with Library Users]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 2, s. 219-227