Wszystkie pozycje: 4096

  1. Kognitywizm – nowy paradygmat informacji naukowej
    [Cognitivism – the new paradigm of information science]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 1999, nr 2 (74), s. 103-107

  1. Kognitywizm w informacji
    [Cognitivism in information]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 1997, nr 2 (70), s. 3-16

  1. Kolekcje w zbiorach bibliotek pedagogicznych. Pod red. nauk. Agnieszki Fludy-Krokos, Beaty Janik. Kraków: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2015, 159 [1] s., ISBN 978-83-7271-933-1
    [Kolekcje w zbiorach bibliotek pedagogicznych (The collections of Polish pedagogical libraries). Eds Agnieszka Fluda-Krokos, Beata Janik. Kraków: Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2015, pp. 159 [1], ISBN 978-83-7271-933-1]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 4, s. 623-626

  1. Komentarz do artykułu – Perzyńska Violetta: Biblioteki Akademii Wychowania Fizycznego w Polsce – realia funkcjonowania. „Przegląd Biblioteczny” 2014, z. 1, s. 25-39
    [Remarks on the article by Violetta Perzyńska: Biblioteki Akademii Wychowania Fizycznego w Polsce – realia funkcjonowania (The Reality of the Libraries of Physical Education Academies in Poland). „Przegląd Biblioteczny” 2014, issue 1, pp. 25-39]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 2, s. 225-228

  1. Komentarz do artykułu – Perzyńska Violetta: Biblioteki Akademii Wychowania Fizycznego w Polsce – realia funkcjonowania. „Przegląd Biblioteczny” 2014, z. 1, s. 25-39
    [Remarks on the article by Violetta Perzyńska: Biblioteki Akademii Wychowania Fizycznego w Polsce – realia funkcjonowania (The Reality of the Libraries of Physical Education Academies in Poland). „Przegląd Biblioteczny” 2014, issue 1, pp. 25-39]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 2, s. 229-231

  1. Komentarz do artykułu Ewy Dobrzyńskiej-Lankosz pt. „Jak do tego doszło? Geneza katalogu NUKAT”
    [A commentary on Ewa Dobrzynska-Lankosz’s article „How Did It Begin? Origins of NUKAT”]

    Przegląd Biblioteczny 2005, R. 73, z. 2, s. 213-215

  1. Kompatybilność
    [Compatibility]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2005, nr 2 (86), s. 3-12

  1. Kompetencja językowa użytkowników systemów informacyjno-wyszukiwawczych czy kompetencja wyszukiwawcza?
    [A language competence of the information and retrieval systems’ users-or a retrieval competence?]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2012, nr 1 (99), s. 3-13

  1. Kompetencje cyfrowe nauczycieli przedmiotów ścisłych w gimnazjach i nowoczesne technologie w dydaktyce chemii
    Praca zbiorowa

    Wstęp Barbara Sosińska-Kalata Kompetencje cyfrowe nauczycieli. Przegląd wybranych raportów i danych statystycznych Mariusz Luterek Kompetencje cyfrowe nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych. Wyniki badań sondażowychBarbara Sosi

  1. Kompetencje człowieka w ujęciu informatologicznym
    [Human competencies – the information science perspective]

    Czas przemian – czas wyzwań : rola bibliotek i ośrodków informacji w procesie kształtowania kompetencji współczesnego człowieka : praca zbiorowa, redakcja Justyna Jasiewicz i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2014, s. 49-68 (Nauka, Dydaktyk

  1. Kompetencje informacyjne – ważna składowa kompetencji zdrowotnych
    [Information literacy as a significant element of health literacy]

    Czas przemian – czas wyzwań : rola bibliotek i ośrodków informacji w procesie kształtowania kompetencji współczesnego człowieka : praca zbiorowa, redakcja Justyna Jasiewicz i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2014, s. 326-338 (Nauka, Dydakt

  1. Kompetencje informacyjne młodzieży
    Analiza – stan faktyczny – kształcenie na przykładzie Polski, Niemiec i Wielkiej Brytanii

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 138 Wstęp 1. Przemiany społeczne w perspektywie rozwoju ICT 1.1. Konwergencja mediów determinantem przemian społecznych1.2. Wybrane koncepcje społeczeństwa przełomu wieków1.2.1. Społeczeństwo informacy

  1. Kompetencje informacyjne uczniów klas I­III w świetle podstawy programowej dla edukacji informacyjnej i informatycznej – eksploracyjne badania jakościowe
    [Information Skills of Primary Education Pupils in the Context of Polish Curriculum on Computer and Information Education – Qualitative Research]

    Przegląd Biblioteczny 2017, R. 85, z. 1, s. 58-74

  1. Kompetencje zdrowotne (health literacy) i ich znaczenie dla zdrowia
    [Health literacy and its meaning for the health]

    Czas przemian – czas wyzwań : rola bibliotek i ośrodków informacji w procesie kształtowania kompetencji współczesnego człowieka : praca zbiorowa, redakcja Justyna Jasiewicz i Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2014, s. 339-353 (Nauka, Dydakt

  1. Komputer - człowiek - prawo. Księga pamiątkowa Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Pod red. Wiesława Lubaszewskiego. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego 2007, 148 s. ISBN 978-83-233-2337-2
    [Komputer - człowiek - prawo. Księga pamiątkowa Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego (Computer - Man – Law. Festschrift of the Faculty of Management and Social Communication of the Jagiellonian University). Ed. by Wiesław Lubaszewski. Kraków: Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego 2007, pp. 148. ISBN 978-83-233-2337-2]

    Przegląd Biblioteczny 2008, R. 76, z. 3, s. 495-503

  1. Komputer w bibliotece. Jerzy Maj, Marek Nahotko, Władysław Szczęch: Zastosowania komputera w bibliotece. Poradnik. Warszawa: Wydaw. SBP 1996, 157 s. Nauka, Dydaktyka, Praktyka, 20.

    Przegląd Biblioteczny 1998, R. 66, z. 1, s. 70-74

  1. Komputerowe programy czy komputerowe systemy biblioteczne?
    [Computer software or computer library systems?]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 1997, nr 1 (69), s. 81-83

  1. Komputery w bibliotekach – Polska '94
    Materiały z Ogólnopolskiej Konferencji Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich CHORZÓW 10-12.06.1994

  1. Komputery, biblioteki, systemy
    Podręcznik

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 21

  1. Komputeryzacja bibliotek publicznych
    [Computerization of public libraries – problems of software integration and data exchange]

    Automatyzacja bibliotek publicznych : praktyczne aspekty : materiały z II Ogólnopolskiej Konferencji, Białystok 26-28 X 1993 r., redakcja Janusz Nowicki, Warszawa 1993, s. 38-47 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 5)

Strona 83 z 205