Publikacje oznaczone tematem:

Przysposobienie biblioteczne

  1. Current Trends in Students’ Database Usage: A Case Study
    [Bieżące trendy w wykorzystywaniu baz danych przez studentów. Studium przypadku]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 3, s. 365-386

  1. Dydaktyka w bibliotece akademickiej. Analiza potrzeb i możliwych zmian
    [Didactics in Academic Libraries. The Analysis of Needs and Possible Changes]

    Przegląd Biblioteczny 2013, R. 81, z. 1, s. 19-32

  1. Global Action on School Library Guidelines. Ed. on behalf of IFLA by: Barbara Schultz-Jones and Dianne Oberg. Berlin/Munich: De Gruyter Saur, 2015. IFLA Publications Series 167. ISBN: 978-3-11-036243-5

    Przegląd Biblioteczny 2016, R. 84, z. 1, s. 137-141

  1. Global Perspectives on School Libraries: Projects and Practices. Red. Luisa Marquardt, Dianne Oberg. Berlin, Boston: Walter de Gruyter, cop. 2011. VII, [1], 336 s., il., ISBN 9783110232202, 9783110232219 (e-ISBN)
    [Global Perspectives on School Libraries: Projects and Practices. Ed. by Luisa Marquardt, Dianne Oberg. Berlin, Boston: Walter de Gruyter, cop. 2011. Pp. VII, [1], 336, ISBN 9783110232202, 9783110232219 (e-ISBN)]

    Przegląd Biblioteczny 2012, R. 80, z. 1, s. 89-92

  1. Information Literacy and Education in Hungary
    [Information Literacy and Education in Hungary]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 2, s. 193-208

  1. Katarzyna Domańska: Edukacja czytelnicza i informacyjna w świetle badań. Bydgoszcz: Wydaw. Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego 2010, 300 s. ISBN 978-83-709-686-7

    Przegląd Biblioteczny 2011, R. 79, z. 1, s. 122-124

  1. Kursy online w polskich bibliotekach akademickich
    [Online Courses in Polish Academic Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2014, R. 82, z. 2, s. 208-224

  1. Proces tworzenia oferty edukacyjnej w bibliotece akademickiej – na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie
    [he Process of Creating an Educational Offer of an Academic Library – Case Study of the University of Warsaw Library]

    Przegląd Biblioteczny 2018, R. 86, z. 2, s. 165-193

  1. Przysposobienie biblioteczne: od tradycyjnych metod nauczania po e-learning
    [Library Instruction: from Traditional Teaching Me­thods to E-Learning]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 3, s. 359-369