Publikacje oznaczone tematem:

Portal społecznościowy

  1. Biblioteka w środowisku społecznościowego internetu
    Biblioteka 2.0

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 136 WSTĘPCEL I STRUKTURA KSIĄŻKI1. W ŚWIECIE KONWERGENCJI MEDIÓW I RZECZYWISTOŚCI WEB 2.0 1.1. TECHNOLOGICZNA KONWERGENCJA MEDIÓW 1.2. TECHNOLOGICZNA KONWERGENCJA MEDIÓW. MOŻLIWOŚCI PREZENTOWANIA MULTIME

  1. Członkowie polskich grup w serwisie Facebook a zjawisko czytania społecznościowego
    [Members of Polish Facebook Groups and the Phenomenon of Social Reading]

    Przegląd Biblioteczny 2019, R. 87, z. 2, s. 185-198

  1. Końca nie widać. Transmedialne czary na portalu Pottermore.com
    [To No End. Transmedia Magic on Pottermore.com Website]

    Harry Potter : fenomen społeczny, zjawisko literackie, ikona popkultury, redakcja Weronika Kostecka i Maciej Skowera, Warszawa 2014, s. 169-179 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 147)

  1. Obecność przedstawicieli polskiej informatologii i bibliologii w serwisach społecznościowych dla naukowców Academia.edu i ResearchGate
    [Presence of Polish Researchers in the Field of Information and Book Studies in Academia.edu and ResearchGate – Social Networking Services Addressed to Scholars]

    Przegląd Biblioteczny 2019, R. 87, z. 2, s. 167-184

  1. Social Media Strategy Design
    [Projektowanie strategii mediów społecznościowych]

    Nauka o informacji w okresie zmian : koncepcje, metody, badania, praktyki, redakcja Barbara Sosińska-Kalata, Warszawa 2014, s. 325-336 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 154)

  1. Środki naukowo-dydaktycznej komunikacji zdalnej środowisk akademickich
    [Remote Means of Scholarly and Educational Communication in Academic Communities]

    Przegląd Biblioteczny 2018, R. 86, z. 2, s. 234-255

  1. Technologia cyfrowa w muzeach narracyjnych na przykładzie Muzeum Powstania Warszawskiego i Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
    [Digital Technology in the Narrative Museums on the Example of the Warsaw Rising Museum and POLIN Museum of the History of Polish Jews]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2016, nr 2 (108), s. 94-118

  1. TikTok jako instrument komunikacji marketingowej bibliotek
    [TikTok as Means of Marketing Communication for Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 4, s. 521-544      

  1. Użytkownicy serwisów społecznościowych poświęconych literaturze. Analiza wyników badań
    [Users of Social Networking Services in the Field of Literature. The Analysis of Research Results]

    Przegląd Biblioteczny 2012, R. 80, z. 2, s. 222-240

  1. Widoczność polskich publikacji naukowych w Internecie
    [Visibility of Polish Scholarly Publications on the Internet]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2015, nr 1 (105), s. 59-70

  1. Wykorzystanie danych z serwisów społecznościowych LibraryThing, Goodreads i Anobii w badaniach naukowych w latach 2006-2019
    [The Use of Data from Librarything, Goodreads and Anobii Social Networking Services for Research Purposes in the Years 2006-2019]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 1, s. 23-40

  1. Wykorzystanie serwisu Facebook przez polskie biblioteki uniwersyteckie w czasie ich zamknięcia spowodowanego pandemią COVID-19. Analiza porównawcza udostępnianych postów
    [The Use of Facebook by Polish University Libraries During Covid-19 Lockdown. Comparative Analysis of Library Posts]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 1, s. 41-61