Publikacje oznaczone tematem:

Media społecznościowe

  1. Aplikacje mobilne nie tylko w bibliotece

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 175 Wstęp Rozdział I. Metodologia prowadzonych badań1.1. Popularność aplikacji a wykorzystane narzędzia badawcze1.2. Wybór aplikacji – kwerenda1.3. Sposób analizy aplikacji oraz struktura ich opisu Roz

  1. Będę pisać o książkach… - książkowa blogosfera i jej młodzi twórcy
    [I will write about books... - books blogosphere and its young creatory]

    W kręgu kultury czytelniczej dzieci i młodzieży, redakcja Mariola Antczak, Agata Walczak-Niewiadomska, Warszawa ; Łódź 2015, s. 23-50 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 163)

  1. Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji. Redakcja naukowa Hanna Batorowska, Paulina Motylińska. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2020, 288 s. ISBN 978-83-65741-51-6 (Seria: Nauka – Dydaktyka – Praktyka nr 195)
    [Bezpieczeństwo informacyjne i medialne w czasach nadprodukcji informacji (Information and media security in the era of information overflow). Eds Hanna Batorowska, Paulina Motylińska. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne SBP, 2020, pp. 288]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 3, s. 391-396

  1. Biblioteka w środowisku społecznościowego internetu
    Biblioteka 2.0

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 136 WSTĘPCEL I STRUKTURA KSIĄŻKI1. W ŚWIECIE KONWERGENCJI MEDIÓW I RZECZYWISTOŚCI WEB 2.0 1.1. TECHNOLOGICZNA KONWERGENCJA MEDIÓW 1.2. TECHNOLOGICZNA KONWERGENCJA MEDIÓW. MOŻLIWOŚCI PREZENTOWANIA MULTIME

  1. Media społecznościowe jako źródło informacji bibliograficznej w naukach humanistycznych. Komunikat z badań
    [Social Media as a Source of Bibliographic Information in the Humanities. Research Report]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2016, nr 1 (107), s. 55-66

  1. Promocja literatury w Internecie
    [Promoting Literature on Internet]

    Przegląd Biblioteczny 2010, R. 78, z. 4, s. 460-475

  1. Social Media Strategy Design
    [Projektowanie strategii mediów społecznościowych]

    Nauka o informacji w okresie zmian : koncepcje, metody, badania, praktyki, redakcja Barbara Sosińska-Kalata, Warszawa 2014, s. 325-336 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 154)

  1. The Impact of COVID-19 on the Information Literacy of Business Sharing Group Users
    [Wpływ COVID-19 na kompetencje informacyjne użytkowników grup typu business sharing]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2020, nr 2a (116a), s. 86-97

  1. TikTok jako instrument komunikacji marketingowej bibliotek
    [TikTok as Means of Marketing Communication for Libraries]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 4, s. 521-544      

  1. Użytkownicy serwisów społecznościowych poświęconych literaturze. Analiza wyników badań
    [Users of Social Networking Services in the Field of Literature. The Analysis of Research Results]

    Przegląd Biblioteczny 2012, R. 80, z. 2, s. 222-240

  1. Wykorzystanie danych z serwisów społecznościowych LibraryThing, Goodreads i Anobii w badaniach naukowych w latach 2006-2019
    [The Use of Data from Librarything, Goodreads and Anobii Social Networking Services for Research Purposes in the Years 2006-2019]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 1, s. 23-40

  1. Wykorzystanie serwisu Facebook przez polskie biblioteki uniwersyteckie w czasie ich zamknięcia spowodowanego pandemią COVID-19. Analiza porównawcza udostępnianych postów
    [The Use of Facebook by Polish University Libraries During Covid-19 Lockdown. Comparative Analysis of Library Posts]

    Przegląd Biblioteczny 2021, R. 89, z. 1, s. 41-61