Publikacje oznaczone tematem:

Gimnazja

  1. Edukacja biblioteczna i informacyjna w polskich szkołach

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 75   WstępEdukacja biblioteczno-informacyjna w Instytucie Informacji Naukowej i Studiów Bibliologicznych Uniwersytetu Warszawskiego Biblioteki i informacja w systemie oświaty i wychowania. Problemy badawcze

  1. Edukacja czytelnicza i medialna
    [Reading and media education]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 139-152 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 49)

  1. Między postulatami a rzeczywistością. Marcin Drzewiecki: Edukacja biblioteczna i informacyjna w polskich szkołach. Warszawa: Wydaw. SBP, 2005, 135 s. (Ser. Nauka - Dydaktyka - Praktyka, 75)
    [Between postulates and reality Drzewiecki Marcin: Edukacja biblioteczna i informacyjna w polskich szkołach. Warszawa 2005]

    Przegląd Biblioteczny 2005, R. 73, z. 2, s. 223-226

  1. Rola bibliotekarzy w nauczaniu umiejętności informacyjnych gimnazjalistów. Wybrane zagadnienia
    [The Role of Librarians in Teaching Information Literacy to Middle School Pupils - Selected Issues]

    Przegląd Biblioteczny 2010, R. 78, z. 1, s. 58-71

  1. Rynek książki szkolnej w Polsce
    [Schoolbook market in Poland]

    Książka i biblioteka w środowisku edukacyjnym : praca zbiorowa, redakcja Elżbieta Barbara Zybert, Warszawa 2002, s. 117-138 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 49)

  1. Sprawozdania z działalności krakowskich gimnazjów jako źródło do badań dziejów bibliotekarstwa szkolnego w 1. połowie XX wieku (na przykładzie II Państwowego Gimnazjum i Liceum im. św. Jacka)
    [Reports on the activities of Cracow secondary schools as a source for the study of history school librarianship in the first half of the twentieth century (for example II National Middle School and High School named St. Jack)]

    Oblicza współczesnej bibliologii : konteksty i transgresje / redakcja Grzegorz Czapnik, Zbigniew Gruszka, Jacek Ladorucki, Warszawa–Łódź 2014, s. 63-77 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 151)