Publikacje oznaczone tematem:

Reklama

  1. Analiza wizualna układów kompozycyjnych okładek książek metodą „eye trackingu”
    [Visual Analysis of Book Cover Layouts by Means of Eye-Tracking]

    Przegląd Biblioteczny 2018, R. 86, z. 3, s. 403-422

  1. Formy promocji książki w katolickich czasopismach społeczno-kulturalnych 1. połowy XX wieku w Polsce
    [Forms of book promotion in social-cultural catholic periodicals in the first half of 20th century in Poland]

    Oblicza współczesnej bibliologii : konteksty i transgresje / redakcja Grzegorz Czapnik, Zbigniew Gruszka, Jacek Ladorucki, Warszawa–Łódź 2014, s. 215-232 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 151)

  1. Internetowa przestrzeń informacyjna wokół polskiej edycji „Nieznanych przygód Mikołajka”
    [Internet information space of the polish edition of “Histoires inédites du Petit Nicolas”]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2010, nr 1 (95), s. 71-83

  1. Reklama książki jako reklama społeczna
    [Book advertising as social advertising]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2008, nr 1 (91), s. 85-103

  1. Życie książki 1. połowy XX wieku w świetle „Myśli Narodowej” (1921-1939)
    [The life of the book in the first half of the twentieth century in light of “Myśl Narodowa” (1921-1939)]

    Oblicza współczesnej bibliologii : konteksty i transgresje / redakcja Grzegorz Czapnik, Zbigniew Gruszka, Jacek Ladorucki, Warszawa–Łódź 2014, s. 187-213 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 151)