Publikacje oznaczone tematem:

Konsumenci (ekonomia)

  1. Biblioteki publiczne w strukturze społecznej

    Seria: Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 114   Wprowadzenie Przywileje piśmienności Wiedza – informacja – konsumpcja Społeczny zasięg książki Państwo – społeczeństwo – biblioteki Cenzura Niespokojne czasy. Lata 1918-1939 Bibliot

  1. Łódzkie bibliotekoznawstwo w okresie zmian. Wykorzystanie narzędzia CSI do pomiaru satysfakcji studentów w Katedrze Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego
    [Lodz Librarianship in the Transformation Period. The Use of CSI Tool to Measure the Satisfaction of the Students of the Department of Library and Information Science at Lodz University]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 3, s. 421-440

  1. Użytkownik czy klient - refleksje terminologiczne
    [A user or a client - terminological analysis]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2004, nr 2 (84), s. 63-71

  1. Współczesny system informacji konsumenckiej w Polsce
    [Modern customer information system In Poland]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2009, nr 1 (93), s. 71-88