Publikacje oznaczone tematem:

Potrzeby użytkowników bibliotek

  1. Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek
    [The study of the users’ needs and satisfaction. A professional ethic’s influence on library services]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 78-86 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Jak nas oceniają użytkownicy? Badanie satysfakcji użytkowników bibliotek systemu biblioteczno-informacyjnego Politechniki Warszawskiej
    [How Are We Received by the Library Users? Researching the Satisfaction of the Users of the Library and Information System of Warsaw University of Technology]

    Przegląd Biblioteczny 2016, R. 84, z. 3, s. 407-424

  1. Języki informacyjno-wyszukiwawcze jako narzędzia pozyskiwania informacji w procesie kształcenia akademickiego. Relacja z badań przeprowadzonych w Bibliotece Głównej Politechniki Świętokrzyskiej
    [Information retrieval languages as tools for gaining information in the process of the academic education. Report from research project delivered at Central Library of Politechnika Świętokrzyska]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 1997, nr 2 (70), s. 80-88