Publikacje oznaczone tematem:

Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie

  1. M. Wojciechowska, J. Kamińska, B. Żołędowska-Król, przy współudziale B. Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wydaw. Naukowe i Edukacyjne SBP, 2019
    [M. Wojciechowska, J. Kamińska, B. Żołędowska-Król, przy współudziale B. Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie (Lexicon of management and marketing in library studies). Warszawa: Wyd. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 4, s. 513-522

  1. Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, przy współudz. Bożeny Jaskowskiej: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie. Warszawa: Wyd. Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019, 292 s.
    [Maja Wojciechowska, Joanna Kamińska, Beata Żołędowska-Król, co-authored by Bożena Jaskowska: Leksykon zarządzania i marketingu w bibliotekoznawstwie (Lexicon of management and marketing in librarianship). Warszawa: Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne Stowarzyszenia Bibliotekarzy Polskich, 2019, pp. 292 s]

    Przegląd Biblioteczny 2020, R. 88, z. 2, s. 237-239