Publikacje oznaczone tematem:

Satysfakcja (psychologia)

  1. Badanie opinii pracowników jako instrument wspomagający zarządzanie relacjami wewnętrznymi w bibliotece
    [Employees’ opinions survey as a supportive tool in managing relations in libraries]

    Zarządzanie kadrami w bibliotece : praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2008, s. 20-29 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 97)

  1. Badanie potrzeb i satysfakcji użytkowników oraz wpływ etyki bibliotekarskiej na działalność usługową bibliotek
    [The study of the users’ needs and satisfaction. A professional ethic’s influence on library services]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 78-86 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Badanie satysfakcji użytkowników jako metoda określania potrzeb szkoleniowych bibliotekarzy
    [Users’ satisfaction survey as a method of defining librarians’ training needs]

    Zarządzanie kadrami w bibliotece : praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2008, s. 20-29 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; nr 97)

  1. Information Behavior within the Humanities: Searching or Browsing Recall or Precision? Researching the Information Needs of Academics: the Case Study of the Faculty of History of the University of Warsaw
    [Zachowania informacyjne w humanistyce: wyszukiwanie czy przeglądanie, kompletność czy dokładność? Badanie potrzeb informacyjnych naukowców: przypadek Wydziału Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego]

    Zagadnienia Informacji Naukowej 2015, nr 1 (105), s. 82-95

  1. Jak nas oceniają użytkownicy? Badanie satysfakcji użytkowników bibliotek systemu biblioteczno-informacyjnego Politechniki Warszawskiej
    [How Are We Received by the Library Users? Researching the Satisfaction of the Users of the Library and Information System of Warsaw University of Technology]

    Przegląd Biblioteczny 2016, R. 84, z. 3, s. 407-424

  1. Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym na przykładzie Biblioteki Uniwersyteckiej w Poznaniu
    [The world is changing - or quality of past and present library services in the University Library in Poznań]

    Jakość usług bibliotecznych w społeczeństwie informacyjnym ; praca zbiorowa, redakcja Joanna Kamińska i Beata Żołędowska-Król, Warszawa 2009, s. 155-163 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 109)

  1. Łódzkie bibliotekoznawstwo w okresie zmian. Wykorzystanie narzędzia CSI do pomiaru satysfakcji studentów w Katedrze Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Łódzkiego
    [Lodz Librarianship in the Transformation Period. The Use of CSI Tool to Measure the Satisfaction of the Students of the Department of Library and Information Science at Lodz University]

    Przegląd Biblioteczny 2015, R. 83, z. 3, s. 421-440

  1. Satysfakcja klienta jako kluczowy czynnik sukcesu bibliotek. Działania Biblioteki Centralnej Forschungszentrum Jiilich na rzecz użytkowników
    [Customer Satisfaction as the Library to Success Steps Taken by Forschungszentrum Jiilich Central Library to the Benefit of Its Patrons]

    Przegląd Biblioteczny 2009, R. 77, z. 1, s. 5-15

  1. Szczęśliwy klient → szczęśliwy pracownik... Czyli o satysfakcji bibliotekarzy
    [Successful client, successful worker... or about satisfaction of librarians]

    Zawód bibliotekarza dziś i jutro : materiały z ogólnopolskiej konferencji, Nałęczów 18-20 wrzesień 2003, redakcja Janusz Nowicki, Warszawa 2003, s. 49-61 (Nauka, Dydaktyka, Praktyka ; 64)